A dupla maratonos hétvége(Vértes,Velence) után az első maraton Magyar Kupán a Bakony marcin mérkőztünk meg Buzsóval és Blazsó Marcival.

A verseny előtti nap este érkeztünk meg Ritával a Bakonybél melletti kis  faluba Pénzesgyőrbe, ahol csak felhőszakadások közepette tudtunk kipakolni az autóból.

Mint utólag kiderült, sajnos rossz döntés volt leutazni előbb, hogy egy kis időt megspóroljunk reggel. A szállás nagyon hideg és penészes volt, ezért nem sokat tudtunk aludni éjjel, mivel a pünkösdi hosszú hétvégén korlátozott számban voltak szabad szállások, más lehetőség nem volt.
Éreztem a lábaimon, hogy nem teljesen pihentem ki az előző két versenyt. Már az első Kőris hegyre nem éreztem a kirobbanó erőt, de együtt értünk fel Marcival a csúcsra. Elsőnek kezdtem meg az ereszkedést a technikás köves egynyomos ösvényen, a sáros csúszós talajon óvatosan engedtem a BigNine Teamet. Marci életét kockáztatva bevágott elém és kamikaze módjára ezerrel eresztette a vasat. Majdnem egy percet előnye volt a lejtő aljában, még Buzsó is feljött rám a lejtőn. Együtt kezdtük meg Marci üldözését, de sajnos Buzsó nem tudott sokat elől segíteni. A 2. Kőris hegyi mászáson leszakadt rólam és nekem sem ment annyira, hogy felugorjak Marcira. Ráadásul a vége előtt 30kmnél még egy lassú defekt is hátráltatott. Meg kellett állnom fújni a hátsó kerékbe, hogy aSlime defektgátló betömje a lyukat, ami viszonylag hamar megfogta, szerencsére nem kellett belső cserével vacakolni.
Innentől kezdve egyedül mentem a saját tempóban a célig, de közben a nehéz sáros meredek mászásoknál többször tolásra kényszerültem. A defekt után Búzsót láttam mögöttem az utolsó hegy előtti nagy réten, kicsit közelebb került hozzám. Ismét egy nagyon jó, erős, néhol technikás pályát jelöltek ki a szervezők és a pálya jelölés is nagyjából rendbe volt. Csak két helyen mentem tovább, mert nem vettem észrea nyilakat a gyors dózer utas lefelében.Ritám is ügyeskedett, ezúttal kategóriájában arany érmet hozza el és még női abszolútban is harmadik helyen végzett. :-)
Az edzések a héten már jobban mentek, a motoros stéheres edzés is biztatóan ment! :) Köszönöm a biztatást mindenkinek és köszönet az itatásért Szász Viktornak és a képeket KeZsonak!
Hétvégén egy újabb összecsapás következik a Spezialized Szilvásvárad Maratotnon, ahol még több erős ellenfélre lehet számítani!

Szurkoljatok, nagyon elkél!!! :)